מדור נגישות

רשת אירוקה מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלות.

אירוקה נוקטת בכל האמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות על כל התקנות הנובעות מחוק זה. הנגשת השירותים הניתנים ללקוחות כוללת התאמות לצרכי הלקוח ומאפייניו.

 

פרטים ליצירת קשר – רכזת נגישות אירוקה

החברה מינתה את מעיין ערוסי כרכזת נגישות המשמש כתובת לכל פנייה בנושא.

לכל שאלה או בירור ניתן לפנות בטלפון 02-5338885 או במייל: maayana@erroca.com

 

נגישות בחנויות

בסניפי אירוקה הותקנו כבר לולאות השראה, והחברה ממשיכה ופועלת לביצוע כל שאר ההתאמות הנדרשות להנגשת חנויות הרשת.

עד להשלמת ביצוע כל ההתאמות הנדרשות, נשמח לעמוד לרשות כל אדם עם מוגבלות הנדרש לסיוע, תוך מתן מענה הולם ושוויוני.

 

מוקדי שירות טלפוני

לרשת אירוקה מוקד שירות לקוחות הנותן ללקוחות מענה אדיב ויעיל בכל הנדרש.

כחלק ממתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלות, בוצעו ההתאמות הבאות בנושא זה:

• מסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים – אירוקה מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות אפשרויות למסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים:

דוא"ל: service@erroca.com

עמוד פייסבוק: facebook.com/erroca

טופס יצירת קשר באתר החברה: www.erroca.co.il/שירות-לקוחות/

• המענה הקולי הונגש, והמידע מושמע בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע

• במידה ונדרשות לך התאמות נוספות או אחרות, תוכל לפנות לרכז הנגישות

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

אירוקה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב. אנחנו מרגישים כי מחובתנו להציג אתר אינטרנט נגיש לכולם, ולכן אנו פועלים להנגשת האתר.

האתר יונגש באופן מלא בחודשים הקרובים.

 

מסירת מידע בפורמטים נגישים

אירוקה מחויבת להעמיד לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, לרבות טפסים, באמצעות פורמטים נגישים.

לצורך קבלת השירות ניתן לפנות ישירות במייל לרכזת הנגישות.

בקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך ביקורך בחנויות הרשת או במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא הנגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות רכזת הנגישות.